sobota, 17 sierpnia 2013

Powracam ze zdjęciami

Nareszcie mam kartę pamięci w telefonie no i oczywiście mogę sobie pozwolić na dużo zdjęć ;-D
Teraz każdy spacer kończy się setkami zdjęć ;-p a oto kilkanaście z nich 

Luki z Tosią 

Rzeczą prawie niewykonalną jest zrobienie zdjęcia na którym są oboje a już nie wspomnę o tym żeby patrzyli w to samo miejsce ale udało się ;-D
 Mówiłam to jest rzecz prawie nie wykonalna !!
  No jak zawsze Tosia w lewo a Luk w prawo

 W moim sercu pozostaną na zawsze ;-)






z cyklu ``chmurki``

Luki

Teraz foty samego Luka plus zdjęcia z takiego małego jeziorka 


















Teraz foty z jeziorka a raczej ze stawiku 

Luki zawsze omijał wodę szerokim łukiem a teraz coś mu się odmieniło wchodzi do każdej napotkanej kałuży  w ogóle ostatnio bardzo się zmienił na spacerach jest raczej ze mną bawimy się przytulamy a kiedyś był wszędzie tylko nie tam gdzie ja ;-) teraz razem się bawimy w tym stawiku ja rzucam pisakiem a taką trawę a on biega i szuka to co mu rzuciłam i tylko patrzy na mnie kiedy rzucę jeszcze raz mamy ogromną frajdę z tego ;-) 



























  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz