sobota, 9 marca 2013

Na dzień dobry kilka słów o mnie ;-)

A więc mam na imię Patrycja i w lipcu będę miała 19 lat jestem skromną trochę nieśmiałą nastolatką, mieszkam w małym mieście w woj. świętokrzyskim w otoczeniu lasów i pól .Od 12 roku życia interesuje się kynologią .Chodzę do III kl technikum usług fryzjerskich ale ta szkoła to mój największy błąd życia no ale cóż człowiek uczy się na własnych błędach. Jestem szczęśliwą właścicielką 2 psów oraz innych zwierząt ;-)
Jak skończę szkołę chcę iść na kurs groomingu mam nadzieję że za rok się zapiszę i na wiosnę pójdę na kurs do Krakowa.
Bardzo kocham zajmować się pielęgnacją psów ich tresurą i ogólnie wszystkim co z psami jest związane ,lubię również wykorzystywać stare rzeczy do robienia nowych robię smycze ,obroże oraz jakieś drobiazgi do pokoju ;-)
to chyba tyle o mnie jak macie jakieś pytania to piszcie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz