poniedziałek, 11 marca 2013

Pół mojego psa ?

Do moich psów zaliczam również Kaję chociaż prawnie nie jest moja tylko moich sąsiadów i za razem dobrych znajomych .
Kaja jest szpicem wilczym ma jakieś 5 lata  (nie wiem dokładnie muszę zapytać tej koleżanki bo ma w książeczce  zdrowia napisane ) zaliczam ją do moich psów ponieważ szczerze to chyba mi bardziej na niej zależy i bardziej ją kocham ;-)
Z Kają chodzę na spacery minimum 3 razy w tygodniu ,zajmuje się jej pielęgnacją, bawię się z nią, uczę ją sztuczek oraz sprzątam w jej kojcu .
A to Kaja  jako szczeniak





A tu jako duża dorodna suczka



Jej właścicielce nie chce się nią zajmować woli siedzieć w domu i oglądać jakieś durne bajki (ona ma 11 lat)
ta właścicielka ;-) dlatego ja przejęłam jej obowiązki bo ja kocham Kaję jak własnego psa i zależy mi na jej szczęściu
Najbardziej kocham jak wracamy ze spaceru Kaja jest wtedy taka szczęśliwa (przynajmniej tak wygląda ) uśmiech od ucha do ucha przytula się do mnie i mnie liże odbieram to jako oznaki wdzięczności ;-)


                                 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz